Lorem ipsum :))

Feb 19, 2009

Am vrut in seara asta sa'mi petrec o parte din timp in compania umilului meu blog, in sensul de a-i schimba template-ul. Dupa o ora si ceva de cautari si incercari delirante de a schimba naibii template-ul, am cedat, infrant de sabia un unui cavaler deghizat in "panou de bord". Nu cred sincer ca pot fi atat de retardat incat sa fac altceva decat am citit in instructiuni intr-o limba familiara. Concluzionez scurt, ma duc la culcare

PS: template'ul actual este unul de avarie. daca nu reusesc sa'l schimb nici la urmatoarea incercare, este putin probabil sa-mi mai pot aduna la un loc ambitia de a continua sa respir acest aer nesigur

1 comentarii:

Anonymous said...

Cu zâmbet înainte, şi mâine este o zi. Sau zâmbeşte, mâine va fi mai rău?

Post a Comment

 
◄ Design by Pocket