Autocritica

Feb 19, 2009

Sau poate nu.
Sittin' alone, a bit wasted, blogging :)) inca ma simt un pic nesigur in mediul asta, dar ii dau o sansa, fie...
Am dat titlul asta fiindca probabil ar fi cel mainimerit termen pt a descrie mai multe aspecte din frumoasa mea existenta.
Azi am vazut lumea in alb si negru, de-aia mi-am luat culori pe-un tricou si-o caciula (ma intreaba cosmin ce copil a ramas nefericit ca eu sa port caciula ta, owner of that cap:)))
timpul trece fara incidente de orice fel si vin inspre casa hotarat sa petrec o seara mai interesanta decat ziua asta umeda.
Popas la magazin, cumpar singurul lucru capabil sa-mi schimbe starea de spirit: alcool. Fereastra mea spre lume din noua perspectiva: internet. Ma opresc si raman ceva vreme nemiscat. Blog, vreau sa postez, acum tocmai primesc o propunere de "waste some time on something else" :)). Postez in continuare, cred...Incep sa ma plictisesc...ma bucur foarte tare ca nu-i merge televizorul lui frate-miu, beacouse he's addicted!!!, si ii dauneaza, incehi transmisia fiindca deja nu mai am nimci de impartasit :))

2 comentarii:

Anonymous said...

O zi liniştită, bag de seamă, poate mai puţin vremea, deşi nu ştiu unde stai. În Bucureşti este groaznic...

Domnul.Brucan said...

Sunt greu de combinat intr-un subiect cu polemici religioase. aproape imposibil. dar incercarea moarte n-are, nu0i asa?:))))))

Post a Comment

 
◄ Design by Pocket