Corespondenta din transeele sistemului

Feb 16, 2009


Mi-e foarte somn. Ma plictisesc groaznic. Nu mai vreau sa fac nimic, nu-mi trebuie bani, sau altceva de natura materiala. Sistemul ma deprima, si perspectiva unei vieti rutinate in cadrul acestuia imi intuneca gandurile. In fata mea se configureaza doua optiuni de viitor: fie ma intorc in timp (destinatia n-ar fi o problema de alegere), fie dispar, adica plec dint tara asta de inchistati paranoici, si apar in alta parte. Nu de altceva, dar in momentul asta simt ca am la fel de multe sanse de a rezista intr-o astfel de lume, din punct de vedere mental, cat un bulgare de zapada in iad.
M-am saturat! Nu-mi mai doresc decat ca timpul dintre reflectie si actiune sa fie cat mai scurt, si daca imi pastrez starea de spirit actuala, sunt convins ca voi reusi. Multa bafta mie!

2 comentarii:

Anonymous said...

Mă bucur că v-am decoperit blogul, nu ştiam de unde să vă iau în legătură cu acel comentariu de... dincolo, de la religie. E greu cu rezumatul, îmi place să mă desfăşor în voie. Acolo nu sunt comentarii în primul rând pentru că există foarte puţini oameni care şi-ar răpi din timpul preţios pentru a lectura zeci şi sute de pagini. Nu este vorba despre "operă", este vorba despre muncă susţinută timp de câţiva ani, iar munca merge înainte. Toate aceste materiale vor apărea în câteva cărţi, nu ştiu încă dacă anul acesta sau anul viitor. După cum am spus şi pe blog, este vorba despre părerile mele, atât şi nimic mai mult,nu vreau să revoluţionez nimic. Scot în evidenţă anumite contradicţii pe care - dacă oamenii ar citi Biblia - toţi le-ar descoperi singuri. Şi mi-am propus să folosesc un limbaj cât mai accesibil cu putinţă, astfel încât materialele să poată fi citite de oricine ar fi interesat. Vă mulţumesc pentru răbdare şi, hai să zicem că ar fi un rezumat, DORESC SĂ CONTRIBUI, DUPĂ PUTERILE MELE, LA DEVOALAREA UNOR ORIGINI SPIRITUALE NU ÎNTOTDEAUNA RECONFORTANTE DIN PUNCT DE VEDERE SPIRITUAL ALE RELIGIEI CREŞTINE. O RELIGIE CARE - părerea mea - NU A FOST DORITĂ DE ISUS, cel puţin nu în forma în care o regăsim azi. În ceea ce mă priveşte, cred că RELIGIA CREŞTINĂ - şi sunt creştin! - nu este altceva decât produsul MUNCII PRESTATE DE PAVEL, cel care nu l-a cunoscut niciodată pe Isus şi care i-a pus în cârcă lui Isus o grămadă de mesaje şi de idei pe care Isus nu le-ar recunoaşte... Scuze pentru postarea lungă, cred că n-am descoperit o adresă de mail...

Domnul.Brucan said...

Trebuie sa marturisesc ca sunt la fel de confuz ca si acum ceva timp, asa ca am sa fiu rapid: tot nu inteleg nimic! :))si teoretic sansele sunt de 50% sa fiu eu de vina si celelalte 50 sa fiti dvs.

Post a Comment

 
◄ Design by Pocket